حضور مؤثر طلاب در مدارس

مجموعه تربیتی آموزشی ادبستان

👌 حضور مؤثر طلاب در مدارس برای چندمین بار صدای BBC و منوتو را درآورد

چند ماه هست بدلیل برنامه های انقلابی مجموعه ادبستان و مدارس اسلامی مشابه، با قراردادن فیلم و عکس برنامه های حجت الاسلام دکتر شریفی و حجت الاسلام دکتر محمد عرب برای چندمین بار، هدف حملات رسانه‌های ضدانقلاب قرار گرفته، و مایه فحاشی و یا نظر سنجی و… قرار گرفته اند، که این نشان از اثر گذاری برنامه های این مدارس بوده است.

➕ مدارس ادبستان که برخی از کادر آن از طلاب و روحانیون خوش‌فکر، جوان، انقلابی و با تحصیلات عالی حوزوی و دانشگاهی هستند، در کنار سایر معلمان با سابقه، با تجربه و زحمت‌کش تلاش دارد، تا با پرورش و ارتقاء سطح فکری و دینی، و آموزش های علمی و درسی آن‌ها را افرادی قوی برای اینده ایران اسلامی تربیت نماید.

هم‌اکنون پس از گسترش و موفقیت‌های پی‌درپی مدارس با رویکرد تربیتی و انقلابی در سطح استان و کشور و افتخار آفرینی در عرصه‌های مختلف علمی و تربیتی، رسانه‌های معاند بر روی این مدارس و کادر آنها تمرکز کرده و تلاش دارند با تخریب و شبهه پراکنی، و حتی فحاشی تمسخر آنها و برنامه هایشان را تخریب کنند.
🇮🇷 در همین رستا از والدین گرامی، و همراهان ادبستانی درخواست داریم که زیر پست پیج اینستاگرام مدارس ادبستان که این نظر سنجی شبکه من و تو قرار داده شده است، نظر خودشان را(کامنت) مبنی بر حضور طلبه ها در مدارس را قرار دهند.

🖇 گفتنی است، که روز گذشته پس از انتشار تصویر فوق و نظر سنجی پیج شبکه من و تو بیش از 50 هزار کامنت و بیش از 80000 هزار لایک خورده شد، و درخواست دارد، والدین گرامی و همراهان ارجمند اهتمام نسبت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *